Regulamin

POLITYKA PRYWATNOŚCI

I. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
1. Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem sklepu internetowego www.winomalowanie.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”).
2. Właścicielem Sklepu Internetowego i jednocześnie administratorem danych jest („Administrator”):
Warszawska 29 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000903261,
NIP: 522-320-38-72, REGON: 389113085,
adres: ul. Promienista 17/1 02-428 Warszawa
email: biuro@winomalowanie.pl
3. Dane osobowe zbierane przez Administratora za pośrednictwem Sklepu Internetowego są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) („RODO”).
4. Administrator dokłada szczególnej staranności do poszanowania prywatności Klientów odwiedzających Sklep Internetowy.

II. RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH, CELE ORAZ PODSTAWA PRAWNA
1. Administrator zbiera informacje dotyczące osób fizycznych dokonujących czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością, osób fizycznych prowadzących we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową oraz osób fizycznych reprezentujących osoby prawne lub jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi, którym ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzące we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową („Klienci”).
2. Dane osobowe Klientów są zbierane w przypadku składania zamówienia w Sklepie Internetowym („Zamówienie”), w celu wykonania umowy sprzedaży – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do wykonania umowy).
3. W przypadku składania Zamówienia, Klient podaje następujące dane:
a) adres e-mail;
b) dane adresowe: ulica wraz z numerem domu/mieszkania, kod pocztowy i miejscowość;
c) imię i nazwisko;
d) numer telefonu;
e) firmę Przedsiębiorcy (w przypadku Klienta – przedsiębiorcy);
f) numer NIP (w przypadku Klienta – przedsiębiorcy).
4. Podczas korzystania ze strony internetowej Sklepu Internetowego mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres IP przypisany do komputera Klienta lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego.
5. Dodatkowo mogą być pobierane i gromadzone dane nawigacyjne Klientów, w tym informacje o linkach
i odnośnikach, w które Klienci zdecydują się kliknąć, lub o innych czynnościach podejmowanych w Sklepie Internetowym – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną oraz na poprawie funkcjonalności tych usług.
6. Podczas realizacji wydarzenia objętego Zamówieniem, mogą być wykonywane zdjęcia / filmy zawierające dane osobowe Klienta i innych uczestników wydarzenia objętego Zamówieniem w postaci ich wizerunku – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO tj. zgody Klienta i uczestnika wyrażonej poprzez akceptację Regulaminu Sklepu Internetowego i uczestnictwo w wydarzeniu.
7. Przekazanie danych osobowych Administratorowi jest dobrowolne, w związku z zawieraną umową sprzedaży za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, przy czym niepodanie określonych danych uniemożliwi złożenie i realizację zamówienia Klienta, z wyłączeniem pkt 6 powyżej.

III. KOMU UDOSTĘPNIANE LUB POWIERZANE SĄ DANE ORAZ JAK DŁUGO SĄ PRZECHOWYWANE
1. Dane osobowe Klienta przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta Administrator przy prowadzeniu Sklepu Internetowego. Dostawcy usług, którym przekazywane są dane osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom Administratora co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające) albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy):
a) podmioty przetwarzające – dostawcy, którzy przetwarzają dane osobowe wyłącznie na polecenie Administratora np. dostawcy świadczący usługę hostingu, usługi księgowe, dostarczający systemy do marketingu, systemy do analizy ruchu w Sklepie Internetowym, systemy do analizy skuteczności kampanii marketingowych;
b) administratorzy - dostawcy, którzy nie działają wyłącznie na polecenie i sami ustalają cele i sposoby wykorzystania danych osobowych Klientów np. dostawcy świadczący usługi płatności elektronicznych oraz bankowe.
2. Dostawcy usług mają siedzibę głównie w Polsce i w innych krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG).
3. Dane osobowe Klientów przechowywane są:
a) gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda - dane osobowe Klienta przetwarzane są tak długo, aż zgoda nie zostanie odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego tj. jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.
b) gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy - dane osobowe Klienta przetwarzane są tak długo, jak jest to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń tj. jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej - trzy lata.
4. W przypadku dokonania zakupu w Sklepie Internetowym, gdy Klient wybierze płatność poprzez system PayU, jego dane osobowe są przekazywane w zakresie niezbędnym dla realizacji płatności.
5. Dane nawigacyjne mogą być wykorzystywane w celu zapewnienia Klientom lepszej obsługi, analizy danych statystycznych i dostosowania Sklepu Internetowego do preferencji Klientów, a także administrowania Sklepem Internetowym.
6. W przypadku otrzymania takiego żądania, Administrator udostępnia dane osobowe uprawnionym organom państwowym, w szczególności jednostkom organizacyjnym Prokuratury, Policji, Prezesowi Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów lub Prezesowi Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

IV. MECHANIZM COOKIES, ADRES IP
1. Sklep Internetowy używa niewielkich plików, zwanych cookies, które zapisywane są na urządzeniu końcowym osoby odwiedzającej Sklep Internetowy, jeżeli przeglądarka internetowa na to pozwala. Plik cookie zwykle zawiera nazwę domeny, z której pochodzi, swój „czas wygaśnięcia" oraz indywidualną, losowo wybraną liczbę identyfikującą ten plik. Informacje zbierane za pomocą plików tego typu pomagają dostosowywać oferowane produkty do indywidualnych preferencji i rzeczywistych potrzeb osób odwiedzających Sklep Internetowy oraz dają możliwość opracowywania ogólnych statystyk odwiedzin prezentowanych produktów w Sklepie Internetowym.
2. Administrator wykorzystuje dwa typy plików cookies:
a) cookies sesyjne: po zakończeniu sesji danej przeglądarki lub wyłączeniu komputera zapisane informacje są usuwane z pamięci urządzenia; mechanizm ten nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputerów Klientów.
b) cookies trwałe: są przechowywane w pamięci urządzenia końcowego Klienta i pozostają tam do momentu ich skasowania lub wygaśnięcia; mechanizm ten nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z komputera Klientów.
3. W swoich przeglądarkach Klienci mają możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do komputerów. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Sklepu Internetowego będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.
4. Podczas pierwszej wizyty na stronie wyświetlana jest informacja na temat stosowania plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na ich użycie.
5. Administrator może gromadzić adresy IP Klientów, które są wykorzystywane przez Administratora przy diagnozowaniu problemów technicznych z serwerem, tworzeniu analiz statystycznych (np. określeniu, z jakich regionów notujemy najwięcej odwiedzin), jako informacja przydatna przy administrowaniu i udoskonalaniu Sklepu Internetowego, a także w celach bezpieczeństwa oraz ewentualnej identyfikacji obciążających serwer, niepożądanych automatycznych programów do przeglądania treści Sklepu Internetowego.
6. Sklep Internetowy może zawierać linki i odnośniki do innych stron internetowych, przy czym Administrator nie ponosi odpowiedzialności za zasady ochrony prywatności na nich obowiązujące.

V. PRAWA OSÓB, KTÓRYCH DANE DOTYCZĄ
Klientom przysługują następujące uprawnienia w związku z przetwarzaniem przez Administratora ich danych osobowych:
1. Prawo dostępu do danych osobowych oraz uzyskania ich kopii,
2. Prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych,
3. Prawo do usunięcia danych osobowych,
4. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
5. Prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
6. Prawo do przeniesienia danych osobowych w zakresie tych danych, które Administrator przetwarza w ramach Sklepu Internetowego.
7. Prawo do odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym czasie. Odwołanie zgody na przetwarzanie danych osobowych następuje przez przesłanie wiadomości elektronicznej na adres: biuro@winomalowanie.pl. Odwołanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano przed jej odwołaniem.
8. Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Klient uważa, iż Administrator przetwarza jego dane osobowe niezgodnie z przepisami prawa. Organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

VI. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI
W ramach korzystania ze Sklepu Internetowego, dane Klientów nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

VII. POSTANOWIENIE KOŃCOWE
1. Niniejsza Polityka Prywatności odnosi się tylko do Sklepu Internetowego, dostępnego pod adresem: www.winomalowanie.pl
2. Korzystając ze Sklepu Internetowego, Klienci korzystają również z usług serwisu www.facebook.com oraz www.instragram.com, które również są administratorem danych Klientów.
3. Serwisy Facebook i Instagram administrują całościowo strukturą IT swoich portali społecznościowych, posiadają własne regulacje prawne określające sposoby przetwarzania danych osobowych oraz pozostają z użytkownikami w odrębnym stosunku prawnym. W związku z powyższym Administrator nie ponosi odpowiedzialności za przetwarzanie danych osobowych Klientów przez serwis www.facebook.com oraz www.instagram.com, w tym dane osobowe zamieszczone na profilu Klienta w serwisie. Administrator nie ma dostępu do tych informacji. Administrator ponosi odpowiedzialność tylko za te dane osobowe, które zostały zamieszczane na stronie Sklepu Internetowego. W celu zapoznania się z zasadami przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem tych serwisów, rekomendujemy zapoznanie się z odpowiednimi regulaminami zamieszczonymi na stronie www.facebook.com i www.instagram.com.
4. Administrator zastrzega sobie możliwość zmiany niniejszej Polityki Prywatności. O każdej zmianie Klienci zostaną powiadomieni poprzez opublikowanie nowej treści Polityki Prywatności na Stronie Sklepu Internetowego na 3 dni przed wejściem w życie zmienionych zapisów. W przypadku zmiany Polityki Prywatności dalsze korzystanie ze Sklepu Internetowego jest oświadczeniem woli Klienta, oznaczającym zaakceptowanie nowego brzmienia Polityki Prywatności.
5. Pytania związane z Polityką Prywatności prosimy kierować na adres: biuro@winomalowanie.pl