Regulamin

REGULAMIN

I. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
1. Niniejszy Regulamin określa zasady zawierania umów sprzedaży i świadczenia usług na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego działającego pod domeną: www.winomalowanie.pl i jest dokumentem wymaganym w świetle art. 13 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827).
2. Sprzedawcą i równocześnie administratorem sklepu internetowego jest podmiot:
Warszawska 29 Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością,
wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000903261,
NIP: 522-320-38-72, REGON: 389113085,
adres: u. Promienista 17/1 02-428 Warszawa
email: biuro@winomalowanie.pl
3. Informacje dostępne na stronie sklepu internetowego www.winomalowanie.pl i tym Regulaminie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, ale stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.

II. WYJAŚNIENIE DEFINICJI:
1. Sprzedawca – Warszawska 29 Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Promienistej 17/1, 02-428 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców KRS pod numerem 0000903261, NIP: 522-320-38-72, REGON: 389113085.
2. Sklep – serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostępny w domenie: www.winomalowanie.pl, za pośrednictwem którego Sprzedawca może sprzedawać Towary, a Klient może składać Zamówienia.
3. Klient – każdy podmiot składający Zamówienie w Sklepie (Konsument lub podmiot nieposiadający statusu konsumenta).
4. Konsument – osoba fizyczna w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego dokonująca czynności prawnej (zawarcia Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
5. Towar – dostępna w Sklepie usługa związana z wydarzeniem rozrywkowym, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
6. Zamówienie – oświadczenie Klienta obejmujące wolę nabycia Towaru od Sprzedawcy za pośrednictwem Sklepu.
7. Umowa Sprzedaży - umowa sprzedaży produktu zawierana na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego poprzez złożenie Zamówienia przez Klienta i potwierdzenie Zamówienia przez Sprzedawcę.

III. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ
1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż Towarów za pośrednictwem Sklepu i sieci Internet na terenie Polski.
W przypadku sprzedaży poza terytorium Polski, warunki sprzedaży ustalane są z Klientem indywidualnie.
2. Zamówienia mogą być składane w następujący sposób:
1) za pomocą formularza na stronie www.winomalowanie.pl („realizuj zamówienie”);
2) za pomocą poczty elektronicznej: biuro@winomalowanie.pl
3. Przesłanki przyjęcia Zamówienia do realizacji:
1) Akceptacja Regulaminu;
2) Dostępność Towaru;
3) W przypadku złożenia Zamówienia przez stronę www.winomalowanie.pl za pomocą przycisku “Realizuj Zamówienie” – prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia.
4. Sprzedawca potwierdzi przyjęcie Zamówienia do realizacji. Zamówienia nie potwierdzone przez Sprzedawcę lub potwierdzone, a nie opłacone - nie są wiążące.

IV. WYKONANIE UMOWY SPRZEDAŻY
1. Zawarcie Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje w momencie potwierdzenia przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę, po uprzednim złożeniu Zamówienia przez Klienta zgodnie z pkt III Regulaminu (ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ) i dokonania przez Klienta płatności, zgodnie z pkt 3 poniżej.
2. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji.
3. Klient obowiązany jest do dokonania płatności w momencie tworzenia Zamówienia. W przypadku uchybienia terminu, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamówienie zostanie anulowane a Umowa Sprzedaży nie zostanie zawarta.
4. Klient wyraża zgodę, aby dowód zapłaty został sporządzony i przesłany na podany przez niego w trakcie składania Zamówienia adres e-mail.

V. CENY TOWARÓW I KOSZTY DOSTAWY
1. Ceny Towarów podawane są w Sklepie w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
2. Warunki sprzedaży wskazane w Regulaminie oraz cena Towaru są wiążące dla Sprzedawcy i Klienta na potrzeby ewentualnego zawarcia umowy sprzedaży takiego Towaru od chwili otrzymania przez Sprzedawcę Zamówienia.

VI. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
1. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Klientowi - konsumentowi zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827 z późn. zm.)
2. W przypadku, gdy Klient – konsument zamówi natychmiastowe wykonanie Umowy Sprzedaży, traci on przysługujące mu prawo do odstąpienia od tej Umowy z chwilą jej pełnego wykonania.

VII. ZMIANA DATY WYDARZENIA PRZEZ SPRZEDAWCĘ
1. W przypadku zmiany przez Sprzedawcę daty, miejsca lub programu wydarzenia, zakupiony Towar zachowuje ważność. W takiej sytuacji Sprzedawca zaproponuje Klientowi Towar w innym terminie, miejscu lub o innym programie, o wartości odpowiadającej wartości pierwotnie zakupionego Towaru.
2. Jeżeli Klientowi nie odpowiada nowy termin, miejsce lub program zaproponowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca zaproponuje mu Voucher o wartości odpowiadającej cenie zakupionego Towaru do wykorzystania w Sklepie Sprzedawcy, a w przypadku braku zgody Klienta na takie rozwiązanie zwróci mu pieniądze za niewykorzystany Towar. O swojej decyzji w zakresie zgody na przyznanie Vouchera (w miejsce niewykorzystanego Towaru) lub żądaniu zwrotu ceny, Klient poinformuje Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy w terminie 7 dni od daty poinformowania go o zmianie terminu lub miejsca wydarzenia. Brak stanowiska Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim będzie traktowany jako zgłoszenie żądania zwrotu ceny za niewykorzystany Towar.
3. W przypadku zgłoszenia przez Klienta żądania zwrotu środków lub braku stanowiska Klienta zgodnie z pkt 2 powyżej, Sprzedawca zwraca, nie później niż w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia żądania lub upływu 7-dniowego terminu, kwotę ceny zakupu Towaru. Środki zwracane są przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient zgodził się na inne rozwiązanie lub zaproponował inne rozwiązanie zaakceptowane przez Sprzedawcę.

VIII. ZMIANA REZERWACJI NA INNY TERMIN PRZEZ KLIENTA
1. Klientowi przysługuje prawo do dokonania zmiany warunków realizacji Towaru wynikających z zaakceptowanego przez Sprzedawcę Zamówienia na inny, dostępny, termin.
2. Zmiana rezerwacji w zakresie, o którym mowa w pkt 1 powyżej, jest możliwa nie później niż do 3 dni po zaakceptowanym Zamówieniu. Po tym terminie dokonanie zmiany nie będzie możliwe.
3. Z tytułu zmiany warunków Sprzedawca pobiera dodatkową opłatę w wysokości 30 zł od osoby. Klient zobowiązany jest uiścić opłatę w momencie zmiany terminu na konto 44 1050 1025 1000 0090 8230 4073 i zobowiązany jest wysłać potwierdzenie płatności na adres biuro@winomalowanie.pl celem potwierdzenia nowego terminu.

IX. REKLAMACJA
1. W przypadku, gdy Klient uzna, że dostarczony Towar jest niezgody z Zamówieniem lub realizacja Zamówienia przebiegła nienależycie, Klient ma prawo do złożenia do Sprzedawcy reklamacji.
2. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub elektronicznie na adres Sprzedawcy podany w Regulaminie.
3. Reklamacja powinna zawierać m.in.:
a) dane Klienta składającego reklamację,
b) numer Zamówienia,
c) zwięzły opis reklamowanego zakresu Zamówienia,
d) żądanie Klienta w związku z reklamacją.
4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia przed rozpatrzeniem reklamacji, Sprzedawca zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia jego otrzyma lub uzupełnienia informacji przez Klienta, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, żądanie Klienta uważa się za uzasadnione.
6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane pomyłkami popełnionymi przez Klienta przy składaniu Zamówienia.
7. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady wobec Klientów będących przedsiębiorcami w rozumieniu art. 431 Kodeksu cywilnego, zostaje całkowicie wyłączona.

X. PRZETWARZANIE DANYCH I PLIKÓW COOKIES
1. Informacje o zasadach przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę znajdują się w Polityce prywatności.
2. Informacje o stosowanych plikach cookies znajdują się w Polityce prywatności Sklepu.

XI. ZGODA NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do utrwalania wydarzenia objętego Zamówieniem go za pomocą urządzeń rejestrujących obraz w formie foto lub videorelacji dla celów, informacyjnych, dokumentacyjnych, reklamy oraz promocji Sprzedawcy i samego wydarzenia.
2. Zaakceptowanie niniejszego Regulaminu podczas składania Zamówienia, a następnie uczestnictwo w wydarzeniu, jest równoznaczne z udzieleniem Sprzedawcy zgody na udostępnianie wizerunku Klienta w relacji z danego wydarzenia, a także na wykonanie przez Sprzedawcę relacji z wydarzenia i utrwalenie wizerunku Klienta i innych uczestników na zdjęciach z wydarzenia - bez prawa do wynagrodzenia z powyższego tytułu, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na zasadach określonych w niniejszym paragrafie.
3. Zgoda Klienta, o której mowa w ust. 2 powyżej, obejmuje rozpowszechnianie przez Sprzedawcę wizerunku Klienta w Relacji za pośrednictwem strony internetowej Sprzedawcy, w związku z udziałem w wydarzeniu, przy użyciu techniki cyfrowej, w zakresie korzystania, wprowadzenia do obrotu, wyświetlenia, nadawania, publicznego udostępniania na stronie Sklepu Internetowego Sprzedawcy.
4. W związku z wykorzystaniem wizerunku, Klient nie będzie wykonywać prawa kontroli i każdorazowego zatwierdzania wykorzystania wizerunku.
5. W przypadku, gdy Klient lub którykolwiek z uczestników nie wyraża zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie wizerunku, w ramach nagrań wizualnych, dźwiękowych, zdjęciowych dokonywanych przez Sprzedawcę w trakcie wydarzenia objętego Zamówieniem, jest obowiązany zgłosić taką informację przy składaniu Zamówienia, a najpóźniej przed rozpoczęciem realizacji wydarzenia i relacji.

XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Klient zobowiązuje się przekazać informację o Regulaminie pozostałym uczestnikom wydarzenia.
2. Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów na stronie internetowej Sklepu https://winomalowanie.pl.
3. Regulamin wchodzi w życie od daty jego opublikowania na stronie internetowej Sklepu.
4. Sprzedawca ma prawo dokonać zmiany Regulaminu, która wchodzi w życie poprzez publikację jego nowej treści na stronie internetowej Sklepu.
5. Zmiana Regulaminu nie dotyczy umów Sprzedaży zawartych przed datą jego zmiany.
6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.